پیام فرستادن
تماس با ما

تماس با شخص : Fan xiao

شماره تلفن : 8618280596919

WhatsApp : +8618280596919

Free call

زنجیر بولدوزر | بیل مکانیکی، چرا همیشه "زنجیر را رها می کنید"؟ لینک مسیر بیل مکانیکی ساخت چین

March 1, 2023

آخرین اخبار شرکت زنجیر بولدوزر | بیل مکانیکی، چرا همیشه "زنجیر را رها می کنید"؟ لینک مسیر بیل مکانیکی ساخت چین

زنجیر بولدوزر |بیل مکانیکی، چرا همیشه "زنجیر را رها می کنید"؟لینک مسیر بیل مکانیکی ساخت چین

آخرین اخبار شرکت زنجیر بولدوزر | بیل مکانیکی، چرا همیشه "زنجیر را رها می کنید"؟ لینک مسیر بیل مکانیکی ساخت چین  0

برای دستکاری کننده بیل مکانیکی، خارج شدن مسیر از ریل یک مشکل رایج است.برای بیل مکانیکی شکستن زنجیر گاه به گاه اجتناب ناپذیر است، زیرا محیط کار بیل مکانیکی نسبتاً بد است و مسیر با ورود به خاک یا سنگ باعث شکسته شدن زنجیر می شود.
جدا شدن مسیر بیل مکانیکی از مسیر به مسیری اطلاق می شود که از مسیر متشکل از چرخ راهنما، چرخ نگهدارنده، چرخ محرک و چرخ دنده پشتیبان است که معمولاً به عنوان "شکستن زنجیر" شناخته می شود.این صحنه ای است که نه راننده بیل مکانیکی دوست دارد و نه صاحب آن.لینک مسیر بیل مکانیکی ساخت چین
از یک طرف، راننده باید در هنگام رانندگی بیل مکانیکی برای پیچیدن توجه بیشتری داشته باشد.اگر مسیر نشانه‌هایی از خروج اولیه از ریل را نشان می‌دهد، باید مسیر را با جک بالا بیاورد و آن را بی‌حرکت کند.
از طرفی انحراف مکرر نیز نشان دهنده این است که خود شاسی دارای مشکل بوده و نیاز به تعمیر و نگهداری دارد.
انحراف مسیر بیل مکانیکی
دلایل زیادی برای انحراف مداری وجود دارد، اما اساساً می توان آنها را به سه دسته طبقه بندی کرد.
اول اینکه چون چهار چرخ و تسمه در یک صفحه نیستند، مسیر از مسیر منحرف می شود.این بدان معنی است که بیل مکانیکی باید چرخ راهنما را تعویض کند.
دلیل دوم این است که مسیر خیلی شل است و در نتیجه مسیر انحراف دارد.
کشش مسیر با فشار دادن چرخ راهنما از طریق سیلندر کششی تنظیم می شود و سیلندر کششی توسط گریس اسلحه برای تنظیم کشش مسیر رانده می شود.با این حال، در بسیاری از موارد، تنگی مسیر قابل تنظیم نیست.
در صورت ساییدگی بوش راهنمای زنجیر، بوش هر قسمت باید تعویض شود.اما اکنون به نظر می رسد که تعداد کمی از افراد برای تعویض آستین پین "ریل زنجیر" را فشار می دهند و افراد بیشتری مستقیماً ریل زنجیر را تعویض می کنند.
سوم اینکه صفحه محافظ زنجیر فرسوده شده و کار نمی کند و در نتیجه مسیر انحراف ایجاد می کند.
اگر شاسی بیل مکانیکی و بولدوزر را با هم مقایسه کنید متوجه می شوید که تفاوت هایی با هم دارند.حتی اگر مسیر بولدوزر شل باشد، محافظ زنجیر بولدوزر به ندرت می افتد.به این دلیل که محافظ زنجیر بولدوزر یک بلوک کامل از چرخ محرک تا چرخ راهنما است و تمام غلتک ها را می پوشاند، در حالی که بیل مکانیکی فقط دو محافظ زنجیر کوچک دارد، یکی در موقعیت غلتک وسط و دیگری در موقعیت چرخ راهنما.
هنگامی که روکش زنجیر فرسوده شد، مسیر زنجیر می تواند به راحتی از روکش زنجیر خارج شود و باعث فرار آن شود.در این زمان لازم است محافظ زنجیر تعمیر یا تعویض شود.لینک مسیر بیل مکانیکی ساخت چین

با ما در تماس باشید

وارد کنید پیام شما