پیام فرستادن
تماس با ما

تماس با شخص : Fan xiao

شماره تلفن : 8618280596919

WhatsApp : +8618280596919

Free call

چرخ دنده بیل مکانیکی به روز رسانی تقاضا و صادرات بر صنعت ماشین آلات ساختمانی مسلط خواهد شد و پایه و اساس را می گذارد و به سمت بالا حرکت می کند.

July 30, 2023

آخرین اخبار شرکت چرخ دنده بیل مکانیکی به روز رسانی تقاضا و صادرات بر صنعت ماشین آلات ساختمانی مسلط خواهد شد و پایه و اساس را می گذارد و به سمت بالا حرکت می کند.

چرخ دنده بیل مکانیکیبه روز رسانی تقاضا و صادرات بر صنعت ماشین آلات ساختمانی تسلط پیدا می کند و پایه و اساس را می گذارد و به سمت بالا حرکت می کند.

با توجه به محاسبه سال هشتم به عنوان دوره اوج به روز رسانی بیل مکانیکی، تقاضای داخلی برای به روز رسانی بیل مکانیکی در سال 2023 به کف خواهد رسید و تقاضا برای به روز رسانی و صادرات غالب خواهد شد و فروش صنعت بیل مکانیکی را به تدریج به پایین و افزایش می دهد.انتظار می رود که فروش بیل مکانیکی و ماشین آلات بالابر در سال 2023 به پایان برسد و فروش ماشین آلات بتن افزایش یابد. با بهینه سازی مستمر ساختار محصول، نسبت فزاینده صادرات و سودآوری صعودی مورد انتظار، شرکت های پیشرو فضای بیشتری دارند. برای انتشار عملکرد و انتظار می رود روند صعودی داشته باشد.
به تمرکز بر رهبر ویژگی آلفای قوی، با تأکید بر XCMG (000425. SZ)، Sany Heavy Industry (600031. SH)، Zoomlion (000157. SZ) و غیره ادامه دهید.به توصیه گروه هانگچا (603298. SH)، Anhui Heli (600761. SH) و غیره ادامه دهید.
رویداد:
انجمن صنعت ماشین آلات ساختمانی آمار واردات و صادرات صنعت در نیمه اول سال را منتشر کرد.
دیدگاه های اصلی اوراق بهادار ژشنگ به شرح زیر است:
در نیمه اول سال میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال قبل 26 درصد افزایش یافت و صادرات ماشین آلات ساختمانی شتاب نسبتا بالایی را حفظ کرد.
بر اساس داده های گمرک، حجم تجارت واردات و صادرات ماشین آلات ساختمانی چین در نیمه اول سال 2023، 26.311 میلیارد دلار آمریکا بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 23.2 درصد افزایش داشته است.در این میان، میزان واردات 1.319 میلیارد دلار آمریکا بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 12.1 درصد کاهش داشته است.میزان صادرات 24.992 میلیارد دلار آمریکا بود که نسبت به سال قبل 25.8 درصد افزایش داشت و مازاد تجاری 23.67 میلیارد دلار آمریکا بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 5.31 میلیارد دلار افزایش داشت. چرخ دنده بیل مکانیکی ساخت چین
در سال‌های اخیر، رهبران داخلی طرح‌بندی بازار خارج از کشور خود را افزایش داده‌اند، به طور مداوم دسته‌بندی مدل‌های صادراتی را گسترش داده‌اند، و شبکه‌های بازاریابی را ساخته و بهبود بخشیده‌اند.انتظار می رود صادرات صنعت ماشین آلات ساختمانی همچنان رونق بالایی داشته باشد.
اخیراً کمیته دائمی ملی و دفتر سیاسی به طور متوالی از نوسازی روستاهای شهری حمایت کرده اند و بهبود حاشیه ای سیاست های داخلی پایین دستی املاک و مستغلات حاصل شده است.
در 21 ژوئیه، کنگره ملی خلق نظرات راهنما را در مورد ترویج فعال و پیوسته تحول روستاهای شهری در شهرهای فوق‌العاده تصویب کرد و با اشاره به لزوم افزایش حمایت‌های سیاسی از تحول روستاهای شهری، اشاره کرد.در جلسه 24 دفتر سیاسی "تطبیق با وضعیت جدید تغییرات قابل توجه در رابطه عرضه و تقاضا در بازار املاک و مستغلات چین، تعدیل و بهینه سازی سیاست های املاک و مستغلات به موقع" تاکید شد و طرح تحول روستاهای شهری را تکرار کرد. ، به "مسکن گمانه زنی نیست" اشاره ای نکرد و در حوزه املاک و مستغلات این عبارت آرام شد.
با ادامه تقویت حمایت از املاک و مستغلات، انتظار می‌رود سرمایه‌گذاری حاشیه‌ای در املاک به تدریج بهبود یابد، پروژه‌های ساختمانی جدید به تدریج تعمیر و بهبود پیدا کنند و انتظار می‌رود تقاضای پایین دستی در صنعت ماشین‌آلات ساختمانی بهبود جزئی داشته باشد.

آخرین اخبار شرکت چرخ دنده بیل مکانیکی به روز رسانی تقاضا و صادرات بر صنعت ماشین آلات ساختمانی مسلط خواهد شد و پایه و اساس را می گذارد و به سمت بالا حرکت می کند.  0
در ماه ژوئن، کاهش داخلی در فروش بیل مکانیکی کاهش یافت و انتظار بهبود حاشیه ای در بازار داخلی وجود دارد.انتظار می رود صادرات در طول سال رشد بالایی داشته باشد
در ژوئن 2023، 15766 بیل مکانیکی فروخته شد که نسبت به سال قبل 24.1 درصد کاهش داشت.از این میان، 6098 دستگاه تولید داخل بوده که نسبت به سال قبل 44.7 درصد کاهش داشته و نسبت به فروردین 1.2 درصد کاهش داشته است.9668 دستگاه صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 0.68 درصد کاهش داشت و در یک ماه فشار کوتاه مدت وجود داشت.از ژانویه تا ژوئن، در مجموع 108818 دستگاه بیل مکانیکی فروخته شد که نسبت به سال قبل 24% کاهش داشته است. چرخ دنده بیل مکانیکی ساخت چین
با انتظار قوی از رشد اقتصادی باثبات در چین و تثبیت تدریجی و روند صعودی تقاضای املاک، حجم کار فیزیکی پروژه‌های زیرساختی سرعت می‌گیرد و انتظار می‌رود تقاضا برای صنعت ماشین‌آلات ساختمانی داخلی به میزان ناچیزی بهبود یابد.
فروش خارج از کشور بیل مکانیکی در ماه ژوئن به بیش از 60 درصد پس از ماه مه ادامه داد و فروش صادراتی 53.1 درصد از ژانویه تا ژوئن را به خود اختصاص داد و سهم بالایی از صادرات را حفظ کرد.شرکت‌های پیشرو داخلی به طور قابل توجهی طرح‌بندی خارج از کشور خود را در سال 2022 افزایش داده‌اند و انتظار می‌رود که صادرات صنعت همچنان نرخ رشد بالایی را در طول سال حفظ کند.
در ژوئن، جرثقیل های کامیون و لیفتراک ها رشد سال به سال را حفظ کردند، در حالی که سکوهای بالابر اندکی کاهش یافتند و عملکرد بهتری از بیل مکانیکی داشتند.
در ماه ژوئن، فروش جرثقیل های کامیون به 2178 دستگاه رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 0.65 درصد افزایش داشت و صادرات 96.7 درصد افزایش یافت.100578 لیفتراک، افزایش سالانه 5.13 درصدی، با افزایش صادرات 9.94 درصدی.فروش سکوهای کار بالابر به 18458 دستگاه رسید که نسبت به سال قبل 0.16 درصد کاهش داشت و در بازار داخلی نسبت به سال قبل 18.6 درصد افزایش داشت.
مجموع فروش جرثقیل کامیون، لیفتراک و سکوهای کار بالابر از ژانویه تا ژوئن 15013 واحد، 585501 واحد و 119614 واحد بود که نشان دهنده -1.1٪، + 5.8٪ و + 20.2٪ نسبت به سال قبل است.سطح تعمیر کلی بهتر از بیل مکانیکی است.
به روز رسانی تقاضا و صادرات غالب خواهد شد و صنعت ماشین آلات ساخت و ساز پایه ای ایجاد خواهد کرد و به سمت جلو حرکت خواهد کرد و انتظار می رود عملکرد پیشرو به سمت بالا حرکت کند.
با توجه به محاسبه سال هشتم به عنوان دوره اوج به روز رسانی بیل مکانیکی، تقاضای داخلی برای به روز رسانی بیل مکانیکی در سال 2023 به کف خواهد رسید و تقاضا برای به روز رسانی و صادرات غالب خواهد شد و فروش صنعت بیل مکانیکی را به تدریج به پایین و افزایش می دهد.پیش بینی می شود که فروش بیل مکانیکی و ماشین آلات بالابر به پایین ترین سطح خود برسد و فروش ماشین آلات بتن در سال 2023 افزایش یابد.
با بهینه سازی مستمر ساختار محصول، نسبت فزاینده صادرات و سودآوری صعودی مورد انتظار، شرکت های پیشرو فضای بیشتری برای انتشار عملکرد دارند و انتظار می رود روند صعودی داشته باشند.
انتظار می رود رهبران صنعت داخلی از طریق بین المللی سازی، دیجیتالی کردن و برق رسانی از رهبران چینی به رهبران جهانی حرکت کنند.
ماشین‌آلات ساختمانی در حال حاضر یک صنعت سودمند در چین است و شرکت‌های چینی می‌توانند برای دستیابی به موقعیت پیشرو در سطح جهانی به اقتصاد مقیاس، مزایای زنجیره صنعتی و مزایای بهره‌وری عملیاتی تکیه کنند.Sany Heavy Industry، XCMG Machinery، Zoomlion Heavy Industry، Hengli Hydraulic و دیگر پیشتازان صنعت، پس از تکمیل صنعتی سازی جایگزین واردات داخلی، سهم بازار قابل توجهی را به واسطه بین المللی سازی، دیجیتالی شدن و برق رسانی به دست خواهند آورد و از رهبران چینی به رهبران جهانی منتقل خواهند شد. چین
یادآوری خطر:
زیرساخت ها و سرمایه گذاری های املاک و مستغلات انتظارات را برآورده نکردند.نرخ رشد صادرات بیل مکانیکی کمتر از حد انتظار است.

با ما در تماس باشید

وارد کنید پیام شما